آموزش طراحی کابینت


آموزش طراحی کابینت

 

آموزش طراحی کابینت

 

 کابینت از مهم ترین بخش های آشپزخانه است و به دلیل اهمیت حیاتی آشپزخانه، آموزش طراحی کابینت و گذراندن دوره ها و کلاس های آن نیز مورد توجه طراحان و معماران داخلی قرار گرفته است و طراحی کابینت با توجه به نیازها و درخواست های مشتریان در سبک های گوناگون انجام می شود و باید برای آموزش طراحی از متخصصان حرفه ای و باتجربه استفاده کرد. کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه محسوب می شود که سبک و سلیقه ساکنین را نشان می دهند. کابینت مدرن و کابینت ممبران از جمله مهم تریت دسته بندی ها در طراحی کابینت است.


 

بازار کار طراحی کابینت

 

 این روز ها ساخت و ساز ساختمان های جدید بسیار پر رونق است و صاحبان ملک برای فروش بهتر آپارتمان هایشان تلاش میکنند با انجام دکوراسیون داخلی و به خصوص کابینت های شیک و جدید توجه مشتری ها را بیشتر جذب کنند و همچنین این روزها بازار بازسازی منازل نیز داغ تر از همیشه است و افراد ترجیح میدهند هر چند وقت یک بار منازل خود را با سبک های جدید معماری تغییر دکوراسیون دهند.

بسیار پیش می آید که ما برای گردش و تفریح و فرار از کارهای روزمره و روتین خود زمان هایی محدود را در فضاهای آزاد و طبیعی سپری می کنیم که همین نشان دهنده گریز ما از فضاهای تکراری و بسته است، به همین سبب  بازسازی ساختمان و داخلی منزل  از جمله بهترین راه حل ها برای بهبود وضعیت ما در داخل فضاهای بسته است. که هم باعث انگیزه بیشتر مابرای حضور در منزل است و هم باعث میشود شرایط روحی و انرژی مطلوبتری از فضای داخلی منزل خود بگیریم. 

طراحی و بازسازی کابینت نیز یکی از مهم ترین بخش ها در تغییر دکوراسیون منازل بشمار می آید و به همین دلیل طراحی و اجرای کابینت و کابینت سازی از جمله مشاغل مورد نیاز در این زمینه است که می تواند بسیاز سود آور باشد. از این رو آموزش طراحی کابینت نیز این روزها اهمیت بیش از پیش یافته است. 

 

دوره طراحی کابینت

 


 

دوره طراحی کابینت

 

تحصیلات لازم برای آموزش طراحی کابینت

 

 بیشتر افرادی که برای آموزش طراحی کابینت مراجعه می کنند فارغ التحصیلان رشته های معماری و معماری داخلی هستند که قصد دارند با فراگیری  حرفه ای دوره آموزش طراحی کابینت وارد این شاخه از بازار کار معماری شوند. اما این بدان معنی نیست که افرادی که تحصیلات آکادمیک معماری ندارند نمی توانند در این دوره ها شرکت کنند. این امکان برای تمامی افراری که علاقه مند به این رشته هستند وجود دارد و می توانند با شرکت در دوره های معماری داخلی و طراحی کابینت و با داشتن علاقه و تلاش و پشتکار به سطحی برسند که به راحتی وارد بازار کار در این زمینه شوند. جذابیت این رشته نیز یادگیزی بهتر و سریع تر را برای این افراد امکان پذیرتر خواهد کرد.


 

نرم افزار آموزش طراحی کابینت

 

آموزش طراحی کابینت با نرم افزار هایی مثل اتوکد، تری دی مکس، اسکچاپ، رویت، KitchenDraw و نرم افزار های متعدد دیگر امکان پذیر است. اما چه نرم افزاری را آموزش ببینیم تا بتوانیم با اطمینان بیشتری در بازار کار جذب شویم؟ توصیه ما بشما این است که به سراغ نرم افزارهای متفرقه نروید و طراحی کابینت را با نرم افزارهایی که عمومیت بیشتری دارند آموزش ببینید. پیشنهاد ما محبوب ترین برنامه های سه بعدی و دوبعدی در بازار معماری ایران یعنی تری دی مکس و اتوکد است و محور آموزش های ما نیز بر این دو نرم افزار اصلی بنا شده است. با یادگیری این دو نرم افزار شما می توانید از پس فعلایت های نرم افزاری خود در زمینه معماری بربیاید. نرم افزار اتوکد از جمله مهم ترین نرم افزارهای ترسیم دوبعدی در دنیا می باشد و یادگیری آن بصورت حرفه ای و تخصصی برای هر معمار و طراح داخلی نیاز است. نرم افزاز تری دی مکس هم  یکی از قوی ترین نرم افزارهای سه بعدی است و با کیفیت ترین سیستم رندرگیری را به شما ارائه می دهد.

بخوانید : پرکاربردترین نرم افزارهای معماری ایران و جهان


 

دوره طراحی کابینت


 

دوره آموزشی طراحی کابینت

 

اگر قصد یادگیری و گذراندن دوزه های تخخصصی آموزشی برای طراحی کابینت را دارید، راه های گوناگونی برای آموزش پیش روی شماست.

دوره یادگیری از طریق ویدیو آموزش طراحی کابینت، این گزینه به دلیل نداشتن هزینه و یا رایگان بودن شاید گزینه مناسبی بنظر برسد اما توجه داشته باشید هیچ ارزانی بی دلیل نیست معمولا در این آموزش ها همه مطالب به شما گفته نمی شود و ایرادات شما نیز برطرف نخواهد شد. اگر قصد دارید بصورت حرفه ای وارد صنف طراحی کابینت شوید بهتر است با ما همراه باشید!

طراحی کابینت از جمله اصلی ترین بخش ها در طراحی داخل منازل است و کارفرمایان مایلند با نیروهای متخصص و مجرب کار کنند تا خروجی بهتری حاصل شود  به همین دلیل شرکت در دوره های آموزش طراحی کابینت با کیفیف از دارای اهمیت فراوانی است و از طریق آن می توانید مهارت لازم را در این زمینه کسب کنید و طراحی های زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهید.

 

دوره آموزش طراحی کابینت

 

 ما در مجموعه زردستان با همکاری طراحانی که سالهاست به صورت حرفه ای در زمینه طراحی کابینت در حال فعالیت هستند دوره آموزشی جامعی را برای هنرجویان گرامی آماده کرده ایم. این آموزش شامل صفر تا صد طراحی یک واحد کابینت آشپزخانه خواهد بود. هنرجو با چالش های موجود در فرایند طراحی آشنا خواهد شد و طراحی اوصولی و پایه ای همراه با ضوابط و باید ها و نیاید ها را خواهد آموخت. از آنجایی که پیش نیاز یادگیری طراحی کابینت داشتن تسلط کافی به نرم افزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی (اتوکد و تری دی مکس) می باشد، هنرجویان دوره آموزش طراحی کابینت می توانند در صورت عدم آشنایی با نرم افزارهای طراحی، دوره های آموزش تری دی مکس و اتوکد را بصورت فشرده توسط اساتید مربوط به هر بخش بگذرانند و سپس  وارد کلاس آموزش طراحی کابینت شوند. همانطور که گفته شد نرم افزراهای دیگری هم برای آموزش کابینت استفاده می شود اما با توجه به اینکه اکثریت شرکت های معماری ایران تری دی مکس و اتوکد را نرم افزار پایه ای خود انتخاب کرده اند ما نیز اصول و مبنای آموزش خود را بر پایه این دو نرم افزار قرار داده ایم. در پایان دوره هنر آموزان  قادر خواهند بود طراحی کابینت را بصورت صفر تا صد به انجام رسانند.